Zákaznická podpora

Technické dotazy

V nejkratším možném čase nahlásit ztrátu nebo krádež na nejbližší policejní stanici, kde obdržíte potvrzení o události, která nastala. Při vrácení vozidla se ujistěte, že potvrzení předložíte našim kolegům v kanceláři. Také nás informujte o situaci nejpozději do 24 hodin poté, co k ní došlo prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky na naší technickou podporu.

V případě, že jste ztratili klíče od auta, obraťte se na naši technickou podporu, se kterou dohodnete dodání náhradního klíče do vašeho místa určení a také informace o nákladech, které budou připočteny k vašemu pronájmu vozidla při vrácení.

Pokud nelze pronajaté vozidlo odemknout, zkontrolujte, zda byl klíč mechanicky poškozen nebo zda byl namočen (např. Klíč vám klíč spadnul do jezera nebo do moře). Pokud toto není odpověď na Vaše otázky, má klíč pravděpodobně vadnou baterii nebo vykazuje jiný typ elektronické poruchy.

Prosím kontaktujte naše centrum technické podpory +420 725 293 527

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

Zkontrolujte vnitřní část krytu palivové nádrže. Pro ještě lepší viditelnost je také uvedena na smlouvě o pronájmu

  • RADA 1: Vždy je nutné natankovat více než 10 litrů paliva, aby vozidlo zaregistrovalo novou hladinu paliva.
  • RADA 2: Při tankování paliva se vždy ujistěte, že je motor vypnutý.

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

UPOZORNĚNÍ: Před doplěním paliva vždy zkontrolujte, zda je palivo kompatibilní s pronajatým vozem, podle štítků na vozidle a nájemní smlouvy.

Pokud v pronajatém vozidle dojde během jízdy palivo, zkuste vozidlo zastavit na bezpečném místě, zapněte všechna 4 výstražná signální světla, vypněte motor, aktivujte ruční brzdu a signální trojúhelník umístěte do správné vzdálenosti od vozidla. Na nejbližší čerpací stanici si kupte plastový kanystr a nalijte nejméně 5 litrů správného paliva (podle štítku na víčku palivové nádrže). Pokud se po několika pokusech motor vozidla nenaskočí, vyhněte se dalším pokusům možnosti poškození motoru a kontaktujte naši technickou podporu.

UPOZORNĚNÍ: Nikdy nejezděte s nízkou hladinou paliva. Jakmile se kontrolní světlo rozsvítí nebo když je hladina paliva pod ¼ , zastavte na nejbližší čerpací stanici a dotankujte správné palivo.

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

Naši technickou podporu můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem uvedeným v dokumentech od vozidla.

Všechna vozidla v našem vozovém parku jsou vybavena povinnou výbavou dle místních a evropských zákonů a předpisů. Povinné vybavení se skládá z reflexní vesty, signálního trojúhelníku, lékárničky a náhradní sady světel a pojistek.

POZNÁMKA: Při vrácení pronajatého vozidla informujte naše kolegy z kanceláře, zda je některá část povinného vybavení neúplná nebo pokud jste ji použili, abychom ji mohli doplnit.

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

Snažíme se zajistit, abychom vám poskytli vozidlo, které má všechny potřebné tekutiny v optimální úrovni. Bohužel ve velmi ojedinělých případech, např. během hlavní sezóny je možnost, že vozidlo signalizuje kapaliny s nízkou hladinou. V tom případě kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

 POZNÁMKA: V případě, že jste si zakoupili nějakou kapalinu, která v pronajatém vozidle chyběla, prosím, platbě si vezměte fakturu vystavenou na jméno společnosti RX Auto, s.r.o. IČO 06044310. Pokud fakturu neposkytnete při vrácení vozidla, nebudeme vám schopni částku proplatit.

Co když má pronajaté vozidlo jinou poruchu, která neovlivní bezpečnost vozidla nebo řízení (vadné rádio atd.)

V případě menší poruchy Vám naši kolegové v nejbližší kanceláři CARWOZ vymění vozidlo v závislosti dostupnosti flotily.

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

POZNÁMKA: Nikdy se nepokoušejte měnit xenonová nebo LED světla, abyste nepoškodili sebe ani vozidlo

Pronajatá vozidla lze používat pouze na silnicích první třídy (městské / místní asfaltové silnice, dálnice apod.) Bez ohledu na kategorii vozidel není dovoleno je používat na nezpevněných silnicích, v terénu atd.

Pokud si pronajímáte vozidlo na delší dobu, mohou být tyto požadavky schváleny, ale pouze s naším písemným souhlasem a zárukou, že nezpůsobí poškození vozidla. Pokud bude schváleno, jste povinni vrátit vozidlo do původního stavu, v jakém jste jej obdrželi.

Není dovoleno používat naše vozidla k účasti na závodech a podobných akcích. Účast by mohla způsobit vážné poškození motoru nebo jiných části vozidla jejíž výsledkem jsou velké náklady na opravu.

Vzhledem k tomu, že je pro nás prioritou bezpečnost, stejně jako bezpečnost vašich cestujících a všech ostatních účastníků provozu, každý pronajatý vůz má vždy správné pneumatiky dle rozměrů výrobce, indexu rychlosti a hmotnostního limitu.

Rovněž v každém ročním období, jsou všechna vozidla řádně připravena. Znamená to, že v souladu s právními předpisy České republiky (přizpůsobeno evropským právním předpisům) je pronajaté vozidlo vybaveno letními, zimními nebo celoročními pneumatikami odpovídající hloubky a profilu.

Každá dětská sedačka nebo podsedák má na zadní straně návod s pokyny. Takže vaši nejmladší cestující by měli mít bezpečnou a příjemnou cestu, postupujte prosím dle těchto pokynů.

  • DOPORUČENÍ 1: Doporučujeme vám, abyste své děti vždy vozili v dětských sedačkách nebo podsedáku, které odpovídají jejich věku, a vždy na ně připevňovaly bezpečnostní pás.
  • RADA 2: Doporučujeme umístit dětskou sedačku nebo podsedák za sedadlo spolujezdce. Zkuste upravit sedadlo spolujezdce na jeho nejvyšší úroveň. Toto je nejbezpečnější pozice pro Vaše děti. Pokud potřebujete umístit více než jednu dětskou sedačku / přídavnou sedačku, vždy tak učiňte na zadních sedadlech.
  • DOPORUČENÍ 3: Pokud se rozhodnete umístit dětskou sedačku / podesdák na sedadlo předního spolujezdce, vždy vypněte airbag spolujezdce (spínač je umístěn v odkládací schránce nebo na straně přístrojové desky). Také se ujistěte, že tento typ přepravy dětí je v dané zemi povolen.
  • RADA 4: Nikdy neumisťujte děti mladší 12 let na sedadlo předního spolujezdce.

Ne, škody na pneumatikách nebo ráfcích nejsou kryty pojištěním ani běžným rizikovým pojištěním.

Kontaktujte naše oddělení technické podpory: +420 725 293 527

V případě dopravní nehody nebo poškození vozidla okamžitě volejte na číslo 112 (158 policie) a vyplňte protocol o nehodě. Pokud pronajaté vozidlo není pojízdné, kontaktujte naši technickou podporu.

Při vrácení z vozidla musíte předložit zprávu o dechové zkoušce na alkohol.

V případě krádeže, pokusu o krádež nebo poničení okamžitě kontaktujte nejbližší policejní stanici 112 (158) a kontaktujte naši technickou podporu.

V případě poškození vandalismem zaparkovaného vozidla neznámým pachatelem jste také povinni zavolat policii, která vystaví protokol, jež musíte předložit při vrácení vozidla.

POZNÁMKA: Ve výjmečných situacích, kdy se jedná o menší poškození vozidla (malý škrábanec nebo promáčklina, nebo menší nehoda bez jakéhokoli jiného účastníka), se souhlasem oddělení technické podpory a fotografiemi nehody můžete vyplnit pouze protokol o nehodě aniž byste kontaktoval policii.

Při parkování a opuštění vozidla se ujistěte, že jsou splněny následující podmínky:

  • Zavřete všechna okna
  • Zařaďte řadicí páku na první rychlost nebo zpátečku (u vozidel s automatickou převodovkou je zařaďte do polohy P, u vozidel s robotizovanou převodovkou dejte do pozice N
  • Nezapomeňte aktivovat ruční brzdu.
  • Nenechávejte osobní věci na viditelných místech (neneseme za ně žádnou zodpovědnost)
  • Zamkněte a ujistěte se, že jsou všechny dveře dovřené
  • Noste klíče a dokumenty vždy s sebou

 

  • DOPORUČENÍ 1: Abyste snížili riziko odcizení nebo pokusu o odcizení, zaparkujte své auto v dobře osvětlených a obydlených částech města, ve kterém se nacházíte.
  • DOPORUČENÍ 2: Vždy se snažte zaparkovat své vozidlo ve volných prostorách, abyste mohli bez obtíží otevřít dveře a vyhnout se tak jejich poškození.
  • DOPORUČENÍ 3: Aby nedocházelo k poškození kol (pneumatik, ráfků, poklic atd.), Když parkujete nepřibližujte se příliš k obrubníku. To platí také pro jiné části vozidla, nárazníky a spoilery.

S povinným vybavením jsou všechna vozidla naší flotily vybavena rezervní pneumatikou a nástroji potřebnými k její výměně, sadou rohoží do auta, doklady od vozidla, které jsou umístěny v odkládací schránce (návod k obsluze, návod, multimédia) průvodce, servisní knížka). Veškeré výše zmíněné zařízení musí být vráceno při vrácení vozidla.

Kontaktujte nás

Pro pohodlné prohlížení ve Vašem prohlížeci, CARWIZ web stránky používají cookies a podobné technologie. Pokračováním v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s používání cookies. Více informací »